Osallistu Kiertokaaren asiakastutkimukseen

4.11.2024

Ruskon jätekeskuksen portin logo taivasta vasten.

Kiertokaarella pyritään asiakastarpeiden ja -lupausten ylittämiseen loistavalla palvelukokemuksella. Pyydämmekin nyt palautetta uusista toiminnoistamme sekä kaikista muistakin Kiertokaaren palveluista. Kysely on parhaillaan avoinna ja vastausaika päättyy 8.12.2024.

Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvomme kuusi Delicard Moments -elämyslahjakorttia (arvo 41,90€). Kyselyn toteuttaa yhtiömme toimeksiannosta tutkimusyhtiö Servitium Oy.

Asiakastutkimus ohjaa toiminnan kehittämistä

Asiakkaat pääsevät jälleen kertomaan mielipiteensä Kiertokaaren palveluista asiakastutkimuksessa. Kiertokaaren ympäristöpäällikkö Helmi Riihimäki kannustaa Kiertokaaren toimialueen asukkaita vastaamaan tutkimukseen.

”Käymme läpi kaikki tutkimukseen tulevat vastaukset, ja tuloksista nousevat kehittämistoiveet ohjaavat toimintaamme. Esimerkiksi pienjäteasemien aukioloaikoja on laajennettu asiakkaiden toiveiden perusteella”, kertoo Riihimäki.

Kiertokaaren palveluja käyttävien kannattaa antaa palautetta muulloinkin, sillä kaikki asiakkaiden yhteydenotot kirjataan ylös ja käsitellään – olivatpa ne risuja tai ruusuja.