Sähköinen asiointi
asiakkaillemme ja taloyhtiöille

Sähköinen asiointikanava on nyt kaikkien asiakkaidemme käytössä. Tutustu palveluun ja voit hoitaa jätekuljetuksiin liittyviä asioita mihin aikaan tahansa, vuoden jokaisena päivänä. Asiakaspalvelumme opastaa tarvittaessa palvelun käytössä puhelimitse 08 5584 0020, ma–pe klo 8–16.

Sähköinen asiointi on vielä kehitysvaiheessa, joten otamme mielellämme palautetta ja kehitysehdotuksia vastaan sähköpostitse osoitteessa palaute(at)kiertokaari.fi.

Taloyhtiöt

Lue täältä ohje sähköisen asioinnin käyttöön. Huomioithan, että taloyhtiön tulee pyytää tunnukset asiointiin asiakaspalvelustamme (toimisto(at)kiertokaari.fi tai p. 08 5584 0020 ma–pe klo 8–16).

Sähköisessä asioinnissa voit:

  • liittyä bio- ja pakkausjätekeräyksen asiakkaaksi
  • tilata kiinteistölle uusia jäteastioita
  • muuttaa bio- ja pakkausjäteastioiden tyhjennysväliä jätehuoltomääräysten mukaisesti. Jos kompostoit tai sinulla on biojätteen erilliskeräys, sekajäteastian tyhjennysväli voi olla pisimmillään 12 viikkoa. Pudasjärven jätehuoltoasiakkaat voivat muuttaa myös sekajäteastian tyhjennysväliä.
  • tarkastella tulevia tyhjennyksiä ja tilata ylimääräisen tyhjennyksen
  • keskeyttää tyhjennykset määräajaksi tai lopettaa tyhjennyspalvelun kokonaan
  • muuttaa laskutusosoitetta ja yhteystietoja Omat kohteet -välilehden kautta
  • tarkastella laskuja.

Siirry sähköiseen asiointiin >

Kirjautuminen ja palvelun käyttöönotto

Aloita sähköisen asioinnin käyttö syöttämällä sivustolle asiakasnumero sekä laskun numero. Sen jälkeen pystyt luomaan tunnukset palveluun.

Jos olet jo liittynyt asiakkaaksi, mutta et ole vielä saanut ensimmäisen laskun mukana saapuvaa asiakasnumeroa ja laskun numeroa, saat tunnukset palveluun asiakaspalvelustamme. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto(at)kiertokaari.fi tai soittaa numeroon 08 5584 0020, ma–pe klo 8–16.

Jätekimpan vetäjä: Voit tehdä sähköisessä asioinnissa muutoksia jäteastioiden tyhjennyksiin ja kokoihin. Jos olet perustamassa uutta jätekimppaa, muuttamassa kimpan jäseniä tai olemassa olevan kimpan muutosten tekeminen ei onnistu, otathan yhteyttä asiakaspalveluun. Täydennämme kimpan tiedot järjestelmään.

Jätekimpan osakas: Voit katsoa tilattujen palvelujen tietoja, mutta muutoksia voi tehdä vain kimpan vetäjä.

Isännöitsijä: Voit pyytää asiakaspalvelustamme tunnukset palveluun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto(at)kiertokaari.fi tai soittamalla numeroon 08 5584 0020 ma–pe klo 8–16.

Palvelussa ei käytetä vahvaa tunnistautumista, eli sen käyttö ei edellytä pankkitunnuksia.

Siirry sähköiseen asiointiin >

Uuden asiakkuuden alkaminen

Kun kirjaudut palveluun uutena asiakkaana, asiakaspalvelumme käsittelee lähettämäsi tiedot. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun asiakkuus on perustettu. Mikäli tiedoissa on täydennettävää, olemme sinuun yhteydessä.

Huomioitavaa kompostointi-ilmoituksesta

Palvelussa näkyvä kysymys kompostointi-ilmoituksesta koskee vain Pudasjärven jätehuoltoasiakkaita. Kompostointi-ilmoitus ei korvaa jätehuoltoviranomaiselle tehtävää kompostointi-ilmoitusta vaan asiointipalvelun kompostointi-ilmoitus on tarkoitettu sitä varten, että sekajäteastian tyhjennysvälin pidentäminen on tarvittaessa mahdollista.

Ohjeet kompostointi-ilmoituksen tekemiseen löydät tältä sivulta.

Siirry sähköiseen asiointiin >