Etusivu > Palautteet ja reklamaatiot Palautteet ja reklamaatiot Kiertokaarella pyritään asiakastarpeiden ja -lupausten ylittämiseen loistavalla palvelukokemuksella. Kaikki asiakkaidemme yhteydenotot kirjataan ylös ja käsitellään – olivatpa ne risuja tai ruusuja. Jätekuljetusasiakkaiden palaute ja reklamaatiot Toimi näin antaessasi palautetta tai reklamoidessasi jätekuljetuksiin liittyvistä aiheista: Nopeuttaaksesi asian käsittelyä, suosittelemme etsimään seuraavat tiedot valmiiksi: Mikä on kuljetuskohteen osoite? Mitä jätelajia asia koskee? Milloin asia on tapahtunut? Ota reklamaation kohteesta valokuva, jos kyseessä on Tyhjentämätön astia Biojätesäkki puuttuu Roskaantuminen Omaisuusvahinko Tyhjentämättömästä astiasta tulee tehdä reklamaatio aikarajojen puitteissa, jotta tyhjennysmaksu voidaan hyvittää. jos astian tyhjennysväli on 1-2 viikkoa, reklamaatio on tehtävä kolmen päivän sisällä jos astian tyhjennysväli on 4 viikkoa tai enemmän, reklamaatio on tehtävä viiden päivän sisällä. Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)kiertokaari.fi ja liitä mukaan kuvat. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme ma–pe 8–16 p. 08 5584 0020. ——– Palautteet ja reklamaatiot muista aiheista Voit lähettää palautteet ja reklamaatiot muista aiheista sähköpostitse osoitteeseen palaute(at)kiertokaari.fi.