Palautteet ja reklamaatiot

Kiertokaarella pyritään asiakastarpeiden ja -lupausten ylittämiseen loistavalla palvelukokemuksella. Kaikki asiakkaidemme yhteydenotot kirjataan ylös ja käsitellään – olivatpa ne risuja tai ruusuja.

Jätekuljetusasiakkaiden palaute ja reklamaatiot

Toimi näin antaessasi palautetta tai reklamoidessasi jätekuljetuksiin liittyvistä aiheista:

  • Nopeuttaaksesi asian käsittelyä, suosittelemme etsimään seuraavat tiedot valmiiksi:
    • Mikä on kuljetuskohteen osoite?
    • Mitä jätelajia asia koskee?
    • Milloin asia on tapahtunut?
  • Ota reklamaation kohteesta valokuva, jos kyseessä on
    • Tyhjentämätön astia
    • Biojätesäkki puuttuu
    • Roskaantuminen
    • Omaisuusvahinko
  • Tyhjentämättömästä astiasta tulee tehdä reklamaatio aikarajojen puitteissa, jotta tyhjennysmaksu voidaan hyvittää.
    • jos astian tyhjennysväli on 1-2 viikkoa, reklamaatio on tehtävä kolmen päivän sisällä
    • jos astian tyhjennysväli on 4 viikkoa tai enemmän, reklamaatio on tehtävä viiden päivän sisällä.
  • Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen
    toimisto(at)kiertokaari.fi ja liitä mukaan kuvat.
  • Voit myös soittaa asiakaspalveluumme
    ma–pe 8–16 p. 08 5584 0020.
Kartonkipakkausten jäteastia on täynnä.

——–

Palautteet ja reklamaatiot muista aiheista

Voit lähettää palautteet ja reklamaatiot muista aiheista
sähköpostitse osoitteeseen palaute(at)kiertokaari.fi.