Uusi reklamointiohje käyttöön – toimi näin, jos jätekuljetuksissa on viiveitä

25.3.2025

Kiertokaari on ottanut käyttöön uuden reklamaatio-ohjeen jätekuljetusasiakkaille. Toimi näin antaessasi palautetta tai reklamoidessasi jätekuljetuksiin liittyvistä aiheista.

Etsi seuraavat tiedot valmiiksi, jotta asian käsittely on nopeaa

  • Mikä on kuljetuskohteen osoite?
  • Mitä jätelajia asia koskee?
  • Milloin asia on tapahtunut?

Ota reklamaation kohteesta valokuva, jos kyseessä on

  • Tyhjentämätön astia
  • Astiaa suojaava säkki puuttuu
  • Roskaantuminen
  • Omaisuusvahinko

Noudata aikarajoja, jotta tyhjennysmaksu voidaan hyvittää

Tee reklamaatio tyhjentämättömästä astiasta Kiertokaarelle tietyn ajan kuluessa, jos haluat hyvityksen tyhjennysmaksusta. Jos kyseessä on taloyhtiö, riittää, että asukas on tehnyt ilmoituksen isännöitsijälle alla mainitun ajan kuluessa. Isännöitsijä välittää reklamaation Kiertokaarelle.

  • Jos astian tyhjennysväli on 1-2 viikkoa, reklamaatio on tehtävä kolmen päivän sisällä.
  • Jos astian tyhjennysväli on 4 viikkoa tai enemmän, reklamaatio on tehtävä viiden päivän sisällä.

Lähetä reklamaatio

Lähetä reklamaatio jätekuljetuksista sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)kiertokaari.fi ja liitä mukaan kuvat.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme p. 08 5584 0020 ma–pe 8–16.