Sähköinen asiointi nyt kaikkien asiakkaidemme käytössä

26.8.2024

Asiakaspalveluhenkilö istuu tietokoneen ääressä ja hänellä on päässään kuulokkeet.

Tarjoamme asiakkaillemme entistä kattavampaa asiointipalvelua: sähköinen asiointikanava on nyt kaikkien jätekuljetusasiakkaidemme käytössä. Tutustu palveluun ja voit hoitaa jätekuljetuksiin liittyviä asioita mihin aikaan tahansa, vuoden jokaisena päivänä.

Sähköisessä asioinnissa voit:

  • liittyä bio- ja pakkausjätekeräyksen asiakkaaksi
  • tilata kiinteistölle uusia jäteastioita
  • muuttaa bio- ja pakkausjäteastioiden tyhjennysväliä jätehuoltomääräysten mukaisesti. Jos kompostoit tai sinulla on biojätteen erilliskeräys, sekajäteastian tyhjennysväli voi olla pisimmillään 12 viikkoa. Pudasjärven jätehuoltoasiakkaat voivat muuttaa myös sekajäteastian tyhjennysväliä.
  • tarkastella tulevia tyhjennyksiä ja tilata ylimääräisen tyhjennyksen
  • keskeyttää tyhjennykset määräajaksi tai lopettaa tyhjennyspalvelun kokonaan
  • muuttaa laskutusosoitetta ja yhteystietoja Omat kohteet -välilehden kautta
  • tarkastella laskuja.

Linkki sähköiseen asiointiin löytyy verkkosivujemme yläreunasta. Sähköinen asiointi -painike on joko näkyvissä oikeassa ylänurkassa tai se löytyy oikeasta yläkulmasta avautuvasta valikosta.

Pääset aloittamaan sähköisen asioinnin käyttämisen syöttämällä sivustolle asiakasnumeron sekä laskun numeron. Sen jälkeen pystyt luomaan tunnukset palveluun. Palvelussa ei käytetä vahvaa tunnistautumista, eli sen käyttö ei edellytä pankkitunnuksia.

Asiakaspalvelumme opastaa tarvittaessa palvelun käytössä puhelimitse 08 5584 0020, ma–pe klo 8–16.
Sähköinen asiointi on vielä kehitysvaiheessa, joten otamme mielellämme palautetta ja kehitysehdotuksia vastaan sähköpostitse osoitteessa palaute(at)kiertokaari.fi

Siirry sähköiseen asiointiin >