Asiakkaat ovat tyytyväisiä Kiertokaaren palveluihin

2.2.2021

Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyymme vastanneille. Saimme yhteensä 483 vastausta kattavasti koko toimialueeltamme.

Asiakkaiden palveluistamme antama yleisarvosana on 3,99/5. Edellinen kaksi vuotta sitten toteuttamamme kysely oli sisällöltään ja laajuudeltaan hieman erilainen ja silloin saamamme yleisarvosana oli 4,18/5.

Vuoden 2020 joulukuussa suoritetussa kyselyssä Kiertokaaren päätoimipaikan Ruskon jätekeskuksen saama kokonaiskeskiarvosana on 4,28 (2018: 4,28) ja pienemmän palveluvalikoiman sisältävien jäteasemien vastaava arvosana on 3,96 (2018: 4,19).

Biojätteitään lajittelee yhä useampi

Kyselyssä tutkittiin myös asukkaiden innokkuutta lajitella kotona syntyvä jätteitä.

Kaksi vuotta sitten 65 prosenttia vastaajista ilmoitti lajittelevansa biojätteet. Vuoden 2020 kyselyssä biojätteen lajittelijoiden osuus oli noussut 79,3 prosenttiin.

Myös muiden kotona lajiteltavien jätteiden lajittelussa oli havaittavissa lajittelun lisääntymistä. Lähes 80 prosenttia asukkaista ilmoitti lajittelevansa muovipakkaukset. Kaikista tarkimmin asukkaat ilmoittivat lajittelevansa vaaralliset jätteet, jotka lajittelee 96,2 prosenttia vastaajista.

Vastaajien kesken on arvottu palkinnot

Arvoimme kaikkien vastaajien kesken kolme Lapuan Kankureiden villahuopaa. Onnittelut arvonnan voittajille, joille olemme ilmoittaneet voitosta suoraan.

Vastausten analysointi jatkuu

Saimme kyselyyn runsaasti vapaata palautetta. Käymme läpi saamamme arvosanat ja kirjalliset palautteet, ja hyödynnämme ne toimintamme kehittämisessä.

Lisätietoja:

Sami Hirvonen
toimitusjohtaja
Kiertokaari Oy
p. 040 703 4776