Kysymme asiakkaidemme mielipiteitä toiminnastamme

12.11.2018

[:fi]17.12.2018: Asiakastyytyväisyyskyselyn vastaamisaika on päättynyt. Saimme yli 600 vastausta. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Asiakaslähtöisyys on yksi kolmesta arvostamme vastuullisuuden ja rohkeuden ohella. Asiakaslähtöisyys tarkoittaa, että haluamme kehittää palveluitamme ja panostaa asiakaspalveluun ja että otamme asiakkaat mukaan kehitystyöhön.

Tämän vuoksi toivomme, että vastaat asiakastyytyväisyyskyselyymme.

Kyselyyn vastaamiseen kuluu aikaa noin viisi minuuttia.

Kyselyllä kartoitamme asiakkaidemme näkemyksiä tarjoamistamme palveluista sekä toiminnastamme yleisesti nyt ja tulevaisuudessa.

Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan pääpalkintona tablettitietokone (vaihtoehtoina iPad 2018 32GB WiFi tai Huawei MediaPad M5 Lite 10,1″ tablet 32 GB WiFi).

Tutkimuksen toteuttaa toimeksiannostamme Servitium Oy.

Kiitämme etukäteen vastauksestasi!

Lisätietoja kyselystä Kiertokaaressa antaa ympäristöpäällikkö Helmi Riihimäki (helmi.riihimaki@kiertokaari.fi, 044 703 3953).[:]