Palautteet ja reklamaatiot

Kiertokaari pyrkii ylittämään asiakastarpeet ja -lupaukset loistavalla palvelukokemuksella. Kaikki asiakkaidemme yhteydenotot kirjataan ylös ja käsitellään – olivatpa ne risuja tai ruusuja.

Jätekuljetusasiakkaiden palaute ja reklamaatiot

Toimi näin antaessasi palautetta tai reklamoidessasi jätekuljetuksiin liittyvistä aiheista.

  • Suosittelemme etsimään seuraavat tiedot valmiiksi, jotta asian käsittely on nopeaa:
    • Mikä on kuljetuskohteen osoite?
    • Mitä jätelajia asia koskee?
    • Milloin asia on tapahtunut?
  • Ota reklamaation kohteesta valokuva, jos kyseessä on:
    • Tyhjentämätön astia
    • Biojätesäkki puuttuu
    • Roskaantuminen
    • Omaisuusvahinko
  • Tee reklamaatio tyhjentämättömästä astiasta Kiertokaarelle tietyn ajan kuluessa, jos haluat hyvityksen tyhjennysmaksusta. Jos kyseessä on taloyhtiö, riittää, että asukas on tehnyt ilmoituksen isännöitsijälle alla mainitun ajan kuluessa. Isännöitsijä välittää reklamaation Kiertokaarelle.
    • Jos astian tyhjennysväli on 1-2 viikkoa, reklamaatio on tehtävä kolmen päivän sisällä
    • Jos astian tyhjennysväli on 4 viikkoa tai enemmän, reklamaatio on tehtävä viiden päivän sisällä.
  • Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen
    toimisto(at)kiertokaari.fi ja liitä mukaan kuvat.
  • Voit myös soittaa asiakaspalveluumme
    ma–pe 8–16 p. 08 5584 0020.
Kartonkipakkausten jäteastia on täynnä.

——–

Palautteet ja reklamaatiot muista aiheista

Voit lähettää palautteet ja reklamaatiot muista aiheista
sähköpostitse osoitteeseen palaute(at)kiertokaari.fi.